sajam Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei hei! Tenkte jeg bare skulle fortelle om mine småtroll jeg ) Har ei datter på 3år og en sønn på 2år. De er født med 1år og 14dagers mellomrom. For 15dager siden kom frøken nr to til verden. Så mellom de to yngste er det 2år og 17dager i mellom. Hektisk? Ja, men aller mest utrolig kos ) Har aldri angret et sekund.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Jeg venter nr tre nå. Den 29 januar. Den 26 januar fyller eldstemann her 3 år, og mellomste er 18 mnd den 27 januar! Så ganske så likt her! Bare jeg har jevnet det ut da. Nå angrer jeg, fordi mann ahr mye jobb og jeg er sliten og hormonell. Men det går veldig opp og ned. Og jeg vet jeg egentlig ikke angrer meg... Men blir kos og få en baby igjen!!
sajam Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 Heisann! Hadde en periode hvor jeg angret veldig selv nå med tredjemann. Har selv en mann som jobber mye og jeg var helt utslitt. De siste 4mnd av svangerskapet sov jeg aldri mer enn maks 3 timer pr døgn. Mellom mann er veldig mye syk med astma, mat allergier og problemer med øvre lukkemuskel. I tillegg skulle begge barna ha en liten oprasjon en mnd før termin. Eldste fjernet mandler og ble dehydrert, så vi ble innlagt. Mellom mann fjernet polypp, noe som gikk kjempe fint. MEN så fort minste frøkna kom, er alt glemt:o) Var veldig spent på om jeg hadde igjen noe energi til frøkna. Kom super fort tilbake til den"gamle" meg. Ønsker deg masse lykke til:o) Det er super kos altså!
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei! jeg har også tre ganske så tette!! Fødte en datter i april 04, så en datter i mai 05, og nå en gutt i september 06. Jeg har altså 13 mdr og 15 mdr mellom barna, og alle tre er født innenfor en tidsperiode på 2,5 år.. I tillegg har vi en gutt på 7 år. Det er hektiske dager, tre bleieunger...men kjempekos også da!! Moro å se at det er flere med tre tette her!!
Reveenka Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Heisan jenter! Jeg har også tre tette, de er født i løpet av tre år og to dager - sistemann ble født to dager etter førstemanns treårsdag. Nå blir de straks 7,6 og 4 år og jeg vil bare si at de har UTROLIG stor glede av hverandre! De siste månedene har den yngste kanskje sakket litt akterut i flokken, men det regner jeg med er helt forbigående, snart har hun tatt igjen det lille forspranget de andre har akkurat nå. Vi har også fått oss en liten "attpåklatt" som er ni måneder nå. Så da har vi fått fire jenter i løpet av seks år og seks uker. Travelt, men morsomt! Den desidert mest slitsomme perioden var nok frem til eldstemann var fem, etter det blir det enklere :-)
sajam Skrevet 7. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2006 Godt og høre fra noen som har litt eldre barn som er så tette )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå