Little Miss Naughty Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Nå har jeg vært en "dropp-inn" leser her det siste året mens jeg har vært hjemme med Snuppisen. Men siden jeg begynte å jobbe for seks uker siden har jeg hat tid til å lese her hver dag (kan ha veeeldige stille perioder her på jobben) har jeg oppdaget hvor fine dere damer her inne er. KJempe fin humor. Sitter her på kontoret og humrer ja t.o.m gapskratter til tider. Har som regel ikke tid til å være her inne om kvelden men det er kjempe morsomt å lese trådene om morgenen mens jeg tar min første kaffe kopp. Dere får ha en riktig god helg alle fine damer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for det og god helg til deg også! Du får nå ta deg tid til litt kveldsdibbing i ny og ne - det er da det virkelig tar av her inne!!!
Urtete Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Stille stunder på jobben = dibbing!! )) Kjenner igjen den, ja! Hi hi hi...... God helg til deg også!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå