Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Mala dere det bare, eller hadde dere et tema? i såfall hva?
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Pusset opp rommet hans når jeg gikk gravid, men visste ikke hva jeg ventet så malte det i nøytral, kjedelig farge. Har lyst til å ha litt gutterom da, men tror ikke det blir noe temarom. Vil i så fall vente til han blir rundt 2 år, tror jeg. Tar det sikkert når vi skal pusse opp resten av leiligheten.
-carina- Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpte ny leilighet da vi skulle ha barn, så da malte vi hele leiligheten med det samme. Siden vi har tenkt å flytte igjen om noen år, valgte vi å male i en nøytral farge, da blir det trolig enklere å få solgt leiligheten igjen. Pynter heller opp med gardiner, bilder og annet... Og på de tingene har vi valgt jungel-tema... ) Om du ikke vil male veggene, men pynte opp litt, så kan du gå på www.barnerommet.no. Der har de forskjellige typer veggdekorasjoner. Hadde veldig lyst på det, vi, men vi har "ruglete" tapet, så da vil de ikke feste! (
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 hmmm er dette en ny vri for å finne ut hvem din hemmelige venn er? Hehe. Nu tørr jeg ikke signe med nick.. Jeg pussa opp for 2 dager siden. Lyseblått. Så kjøpte jeg store delfin wallies og klistret på. Ble nyydelig =) Skal legge ut bilder på hjemmesiden når jeg får tatt =)
Anonyme Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 ler fader å, det er lov å prøve seg ;o) Da vet jeg en ting da at du er pålogget nå..
Libido- Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Fader da!!! der klare jeg å glemme anonym knappen gitt =) Farsken =)
-carina- Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Hi, hi... Og jeg som trodde dette var et "skikkelig" innlegg... )
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg pusset opp da jeg var gravid. Visste jeg skulle ha gitt så jeg malte taket, 3 vegger hvitt og en vegg knall grønn. Etter at småen kom til verden kjøpte jeg Ole Brum wall-stickers på nettet og pyntet opp meg. Er kjempe fornøyd:) Kos
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Gutt, skal det stå... hehe ikke lett å få det riktig nei...
mamma til Tobias og 3små Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 hvor på nettet får man kjøpt wallstickers?
-carina- Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 Se for eksempel www.barnerommet.no Men for å bruke de må du ha helt glatt vegg... Vi har malt strietapet, den er ruglete, så da sitter ikke de... (
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kjøpte min Ole Brum på Borderstore.com. De sender til Norge, men det blitt litt dyrere frakt enn oppgitt på websiden deres. Dette vil du få mail om når du har bestilt. Mine er ikke så store som de på Barnerommet.no. Syns disse ble for store og for dyre. Jeg betalte ca 250kr inkl frakt på borderstore.com. Kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå