Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er det deg som jeg har vært inne og smugtittet på nå? På hjemmesiden altså:-))
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du har sett en sånn halvgammel langhåret rosin med 2 megasøte unger.... så er det meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hi hi hi, synes absolutt ikke du så ut som en rosin, men langhåret og flott var du da! Så utrolig søte barn dere har......Og fotografbildene var nydelige - falt jo spesielt for lille frøken med englevinger jeg da;-)) Har litt dilla på engler:-)) Skal bli hyggelig å møtes "live". Er jo alltid hyggelig å sette et ansikt på de man prater med:-)) Og kjekk mann også selvfølgelig:-)
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Er hun ikke fiiiiiinnnnn!!!! Tør nesten ikke innrømme at jeg har hjemmeside da men...... Planen er å la bildene ligge en kort stund... deretter fjerne. Må bare varsle familie og venner så de får sett dem først! Og jaa jeg har kjekk mann:) Synes han er den kjekkeste som finnes jeg da *rødme* Gleder meg til å møte dere også... problemet nå er at jeg ikke kan gjemme meg i ett hjørne og være anonym...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jo hun er supersøt!!! Ha ha ha, jeg kan heller ikke være spesielt anonym - vær du trygg!!!
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har dannet meg et bilde av deg! Vi får se om det stemmer!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 Oi, så spennenede da! Få høre noen stikkord:-))) så skal jeg bekrefte eller avkrefte!
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Laaang..., halvslank, blond?, smilende, inkluderende, med trillende morsom latter... som gjerne klinger hele tiden Det virker som du er av typen som sjarmerer og tiltrekker rått og røti!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2006 Ha ha ha!!! Lang - JA Halvslank - NEI (det er lenge siden;-) Smilende - JA Inkluderende - JA Trillende latter - hm....kanskje....ler mye ja:-) Sjarmerer og tiltrekker.......Inhabil:-) Ikke så verst dette altså:-) Men skulle gjerne vært halvslank, har tidligere alltid vært syltynn, men nå sitter det som støpt på meg disse 10-15 kiloene for mye....... Vet du hva! Jeg møtte en tidligere kollega her om dagen, fra min storspisende sjokolade og cola, men syltynn for det-periode. Og hun begynte å le!!! Tenk det da! Fordi hun syntes det var så rart å se meg så godt i stand som hun kalte det........Ha ha ha, måtte jo le selv også da. For jeg trives bedre med noen kilo for mye, enn en kropp uten former......var mer som en kleshenger den gangen:-)
phantomet Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan trygt bekrefte at Snudlers inntrykk av Attpåklatten stemmer godt med virkeligheten!!! Ihvertfall den virkeligheten jeg ferdes i... *smiler*
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Lo hun! Da hadde jeg blitt litt fornærma inni meg tror jeg... Lykken er ikke å være syltynn veit du! Bare fornøyd!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. oktober 2006 Det var helt greit at det var hun som lo - for hun har også seget litt ut i kantene de senere år;-) Husker faktisk at hun bodde i USA i jobbsammenheng og fødte sitt andre barn der borte - mens vi feiret hennes eldste datters 10-års lag, noen kolleger fra Norge, og dro rett på sykehuset etter at tulle nr 2 ble født! Det var fantastisk morsomt:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2006 ....og du som akkurat har fortalt hvilken virkelighet det er på en annen tråd (les ammetåke)......ha ha ha ha......Jaja, men det er nok som du sier, bare noen kilo unna sannheten.....hi hi hi......
phantomet Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 Fordelen med min virkelighet er at den er helt og holdent basert på egne meninger og erfaringer...og ikke minst... selektiv hukommelse. Ref. ammetåke!! *ler* Men den er ikke mindre sann av den grunn....*skratter* I dette tilfellet er vurderingene gjort lenge før en eventuell påstått ammetåke inntraff...Remember?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2006 Det hadde jeg visst glemt.....ha ha ha:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå