Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 ...å legge ut sex-bilder, og filmer av dere selv (og gjerne typen også) på nettet? Hvis dere skulle gjort det, hvilket fengende navn skulle siden hatt, da?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Spør Kåre Conradi... han vet vist litt om dette.....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Dytter! Vims -74, du har vel noen gode forslag?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Det har egentlig ingenting med saken å gjøre- men nevner det alikevel jeg. Hva er problemet til denne anonyme som i så mange tråder her skriver dritt om en annen bruker? Til anonym- du kan jo ha guts til å bruke nicket ditt da i det minste. Pingle
vims-74 Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg lurer også på hva problemet til disse anonyme (evt den anonyme) som alltid skal dra fram ditt eller datt av det akkurat JEG skriver her inne? Misunnelse for at jeg har et velfungerende sexliv? (som er helt villt og uhemmet og jeg er jo med på ALT i denne persons hode..)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg mente det alvorlig, jeg, nettopp fordi du ser ut til å ha "peiling". Jeg har aldri nevnt deg før, bare sett at du har mange innlegg og svar her. Men hvis ikke du vil svare, så er det jo bare å si det. Jeg signerer med anonym på denne tråden fordi jeg ikke vil at folk skal vite at dette er noe jeg har tenkt å gjøre... HI
vims-74 Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Vel, beklager men det er slett ikke alltid det er like enkelt å skille dere anonyme, og heller ikke skille hva som faktisk er ment seriøst og hva som er ment som hets og spydigheter (som jeg faktisk jeg har fått ufortjent mye av her inne, av div anonyme) Skjønner at du ikke er samme anonyme som den eller de som slenger dritt, og det er jo bra! Jeg vet ikke helt jeg, spørs litt hvilken type bilder du har tenkt på og hvilket marked du vil nå? (Nå vil sikkert disse kritiske anonyme tolke dette dit hen at jeg faktisk har stor erfaring i å legge ut bilder av meg selv, og sikkert påstå både det ene og det andre, siden disse anonyme ser ut til å vite akkurat hvordan jeg er.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå