Gå til innhold

FORSTOPPELSE.....Vær snille å hjelpe meg :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her også for å få mange erfaringer...

Bæsjet ca hver 4 dag før vi begynte med grøt, og har egentlig fortsatt med det. I begynnelsen plaget det han litt, og han trykket en del uten at det kom noe. Nå gjør han ikke det, og det ser ikke ut som om han plages. Får mm. Nå har det gått en uke (men unntak av en pitteliten bæsjebleie) siden han har fått gått skikkelig på do. Har hele tiden gitt han malt og sviskejuice...Sa ifra på HS, fikk beskjed om å prøve å holde han så han sitter med knærna presset mot magen...men det har ikke hjulpet til nå.

Dette plager kanskje meg mer enn gutten...men hva mer kan jeg prøve? Hvor lenge er ok å ikke gå på do?? Han får jo 2-3 måltider med fast føde i døgnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å massere litt på magen hans. Stryk i sirkler mot hans venstre side (det er med fordøyelsen). Veksle med å stryke "rene" sirkler og med å begynne ved navlen og press lit ned samtidig som du stryker rundt og rundt i en spiral slik at du ender opp ved hans høyre hofte. Ikke hold presset hele tiden, men slipp opp og fortsett hver 2 cm ca. Bøy beina hans og press knærne forsiktig opp mot haka hans og " sykle" med beina.

Veldig dårlig til å forklare jeg, men dette har iallefall fått fart i jrs avføring når han har slitt litt.

Skrevet

Tusen takk, dette skal prøves når han våkner :)

Skrevet

Sviskepure. Mye mer konsentrert enn juice, mye mer effektivt.

Aprikos funker også bra.

Skrevet

Prøv å droppe malten. Hos oss har den hatt motsatt effekt. Nå har vi sluttet med den og gir bare sviskesaft og endelig har det blitt fart på sakene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...