Mamsen med lillemor i magen Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Her om dagen var jeg og min mor ute for å kjøpe mamma strømpebukser, siden det er blitt så kaldt nå, men tror du at noen av butikkene hadde det??? Neeeiiiida!!! Vi var på H&M, men de hadde strømpebukser opp til strl. L... det hadde jo passet før jeg ble gravid, men ikke nå med så mye vann og annet rart i kroppen... Og det er jo veldig vanlig at gravide legger på seg i svangerskapet og blir en strl eller to større, men tror du at kleskjedene forstår dette??? Nei!!! Å jeg ble så sint og fortvilet! Hva i alle dager skal jeg gå med nå da? I går måtte jeg ta på meg to bukser for å ikke fryse ihjel! Er det noen steder der hvor de har mammastrømpebukse i større størrelser??? Hva gjør dere andre gravide???
kvirrevirrevitt Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 klipper opp de gamle i livet... )))
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kjøp på feks. på Lindex Generous str. de er vel opptil ganske store str.
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 men er det til gravide eller bare store størrelser? Vil de passe over bollemagen min?
Catania Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 De har mamma strømpebukser opptil str xl på lindex på karl johan hvis du bor i nærheten. Så det igår.
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Et tips er å kjøpe strømpebukser av typen HIPSTER. Disse går under magen..Jeg kjøpte disse på H&M, men de har de sikkert i andre kjeder å.. Håper du finner..
mams06 Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg fant mamastrømpebukser både på H&M og Cubus. Du må nestn spørre de, men de henger sammen med mamma-undertøy. De var kjempegode og satt godt på!
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, ja får du ikke tak i kan du jo prøve med hofteholder og strømper!!!!! (He, he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå