Gå til innhold

Jeg blir såååå utrolig forbanna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen var jeg og min mor ute for å kjøpe mamma strømpebukser, siden det er blitt så kaldt nå, men tror du at noen av butikkene hadde det??? Neeeiiiida!!! Vi var på H&M, men de hadde strømpebukser opp til strl. L... det hadde jo passet før jeg ble gravid, men ikke nå med så mye vann og annet rart i kroppen... Og det er jo veldig vanlig at gravide legger på seg i svangerskapet og blir en strl eller to større, men tror du at kleskjedene forstår dette??? Nei!!! Å jeg ble så sint og fortvilet! Hva i alle dager skal jeg gå med nå da? I går måtte jeg ta på meg to bukser for å ikke fryse ihjel! Er det noen steder der hvor de har mammastrømpebukse i større størrelser??? Hva gjør dere andre gravide???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klipper opp de gamle i livet... :o)))

Skrevet

Kjøp på feks. på Lindex Generous str. de er vel opptil ganske store str.

Skrevet

men er det til gravide eller bare store størrelser? Vil de passe over bollemagen min? :)

Skrevet

De har mamma strømpebukser opptil str xl på lindex på karl johan hvis du bor i nærheten. Så det igår.

Skrevet

Et tips er å kjøpe strømpebukser av typen HIPSTER. Disse går under magen..Jeg kjøpte disse på H&M, men de har de sikkert i andre kjeder å..

Håper du finner..:)

Skrevet

Jeg fant mamastrømpebukser både på H&M og Cubus. Du må nestn spørre de, men de henger sammen med mamma-undertøy. De var kjempegode og satt godt på!

Skrevet

Ja, ja får du ikke tak i kan du jo prøve med hofteholder og strømper!!!!! (He, he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...