Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Har alltid vært vanskelig å kle på han. Da han var liten gråt han ofte og nå som han er mer aktiv stritter han i mot, kaster seg vekk, krabber av gårde..det er et slit å kle på han rett og slett.. Noen som har det på samme måte? Tips? Det gjelder altså alle klær, ikke yttertøy bare, men body og strømpebukse bl.a er et ork..Han er 12,5 mnd.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 jo takk, som om jeg skulle skrevet det selv! Slik har snuppa også vært helt siden hun var baby. Så jeg mottar også råd med takk!
Blind Gudinne Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg vil også ha tips!!! Har funnet ut at enten må vi flytte til vamere strøk, ellers så får Lillefjert bare værsegod se til å bli nudist =D
Ella i farta Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 ÅÅÅÅÅ takk gud for at det ikke bare er oss:) Bleieskift, alt av klær, sko osv, han løper avgårde og hyler som en gris...det er et slit! Men det går vel forhåpentligvis over etterhvert!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Sånn har snuppa også vært helt siden hun var nyfødt Har blitt litt bedre nå.. Hun får stå på stellebordet når jeg kler på henne, og da går det greiere. Hun fikler med alt mulig mens vi holder på. Det er ikke bare bare å kle på små villbasser nei
Smallish Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Poden kan også være en utfordring å kle på. Når det kommer til inneklær hjalp det veldig å ta en pause fra stellebordet. Han holder seg fast i badekarkanten i stedet. Jeg har funnet ut at det hjelper å rose masse. Sier ting som "Kan du hjelpe mamma å få på genseren" - "vær en flink gutt for mamma" også klapper vi når en fot har gått ned i buksa, eller en arm gjennom ermet på genseren. Hender fremdeles at han slår seg litt vrang, men stort sett er han ivrig etter å hjelpe mamma : )
Twig Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 hehehe. mi har akkurat begynt slik.. jakke? nei takk! sko? nei takk! utedress? hvertfall ikke!
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Så det er andre som har slike barn ... poden min har vært slik hele veien også..... akkurat som du beskriver. Har ikke orket å begynne med strømpebukse engang bare for det ekstra slosskampen det blir. Det ble fora bukser istedenfor. Det siste er at han kaster seg ned på gulvet når han skal ha yttertøy på, hylskriker selvsagt. Prøver å rose han de gangene han er flink og sitter i ro når jeg klær på... men det er altfor sjeldent kan ikke skjønne hvorfor han ikke kan være rolig de 2 minuttene det tar å kle på han istedenfor å trasse og stritte så jeg bruker halvtimen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå