Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 ser det er fredag på kalenderen....hvor ble uka av da?? er vel tid for gulvvask her da,men ........usj jeg gruer meg.. været er sklett,og hvitt.ufyselig,men morro for ungene da. knærten er 8 uker i dag,og det er grunn til å feire,hehe. god helg da =0)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Åtteukersbursdager kan og bør feires med å droppe husarbeidet! Lurer på om ikke snartåttemånedersbursdager også burde feires på samme måte.....
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 tuuuuusen takk !!!!! den skal jeg printe ut å lime i panna.....så mannen ser det...heheeh endelig har jeg en gooood grunn til å droppe hele vaskegreia. mere tid til å feire gullungen da =0) eller....spise kake.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Alltid en grunn til å spise kake.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 lærte det nå =0) men,lurer på hva mannen sier......kan ikke vaske ser du,for jeg skal spise kaker..hehehe...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Du kan jo ta det litt senere, jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her blir ikke støvet borte uansett hvor lenge jeg lukker øynene og ønsker at det skal bli borte.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 her har jeg prøvd å trylle det bort,men nei....... må vel til pers,nå som knærten endelig sover.å det i vugga =0) godtok den omsider.pjuh
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Her i heimen feirer vi de første 8 ÅRENE med å droppe husarbeidet... Hvorfor tror dere jeg har så mange barn...hehehe..
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 har 5,så jeg dropper hele husarbeidet og barikaderer meg i kjøkkenskapet sammens med kakene....... å plusser på noen år siden jeg har barnebarn også,hehe...det var lurt.ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå