Gå til innhold

Ny her inne, jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lest litt og sett at dere er en sammensveiset og morsom gjeng. Tenkte at nå er det på tide å presentere meg. Jeg er 37, blir jammen 38 til jul... Har to barn, en på 7 og en på 1. Vurderer sterkt om vi skal prøve på en til nå ganske snart, men ønsket varierer avhengig av hvor mye minstemann sover. Bor i Oslo, jobber med ungdom med atferdsvansker og trives godt med det. Giftet meg for to uker siden i morgen og det var flott!

Har forresten ikke kjøpt en eneste julegave og ikke begynt innkjøpene til julekalender til den eldste. Følger dermed ikke opp ambisjonene fra i fjor eller året før eller året før eller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann =0)

er selv litt ny her,og ja...dette er en herlig gjeng.le deg skakk,men på egen risiko...hehe

er 35år jeg da,og har fått min 5 gullklump.å ble mormor dagen før =0)

min egen kom.

ikke starta med julegaver jeg heller.gruer meg litt,for det blir et styr.

bor på landet,midt i norge,så jeg må reise litt for å finne noe som går ann.

kalender ja...det hadde jeg glemt...her må det shoppes...å litt bortsjemte er di.lager en til hver..blir noen pakker gitt....

gratulerer som nygift da =0)

å velkommen hit til di "modnes" verden.

humor og mere til er varemerket her inne,hehe

Skrevet

Velkommen! Ja, her er godt å være! Hiv deg på karusellen, bare vær klar over at det ikke er så lett å komme seg av igjen...

Skrevet

Velkommen skal du være. Men husk har du først kommet inn er det veeeeeeeeeeeeldig vanskelig å komme ut igjen..

Skrevet

Velkommen inn hit! Her er vi bare småjenter:-) Altså fulle av barnligheter, sjarmerende og søte, fantastisk rause og snille med hverandre. Rett og slett et forum til trøst og glede:-)

Skrevet

Velkommen!

Ett minus med å være her: Det tar aaaaaaaalt for mye tid!!!!!!!;))))))

Skrevet

Velkommen til deg :)

Hjertelig hilsen

Skrevet

hei maud, pling plong pose... her kan vi kose!

Skrevet

Velkommen! Og flott at du stiller blandt oss modne. har lest en del av innleggene dine på mine, dine, våre og da har det slått meg at jeg håper at du hører til blandt oss modne. Både for at du høres veldig sympatisk ut og for at dersom du var bare purung så ville jeg bli skremt over modenhet i ung alder ;-)))

Skrevet

Det var litt av et kompliment! Har lagt merke til deg inne på mine, dine... jeg også. Det er ikke så mange der inne som kan fortelle om samarbeidsforhold som faktisk fungerer. Sier tusen takk for at du synes jeg høres sympatisk ut, det er jeg vel på mine gode dager. Sååå moden som jeg er nå var jeg kanskje ikke da jeg var 20, men jeg trodde det kanskje selv ;-)

Skrevet

Jeg har også sett deg der inne, men jeg bruker ikke svare så mye siden jeg bare har mine og våre barn ;o) Men hun har rett i at du gir reflekterte og velskrevne svar til de som har problemer. Det er jo synd at det er fokusert på problemer for det meste, men det kan jo være et vanskelig tema for mange.

Skrevet

Hei og velkommen!

Er ny jeg også...ca. en uke gammel faktisk. Har modnet raskt kan man vel si:-)

Det virker som om det er mange hyggelige damer her inne, selv om jeg ikke har blitt kjent med så mange ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...