Shani Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Trodde jeg var ferdig med trøske-problemet da veslegutt var tre mnd. Da hadde vi en omgang der jeg prøvde canesten og det opplegget du får av legen til å smøre i babyenss munn. Det hjalp ikke stort, så jeg måtte bare vente til det gikk over av seg selv. Nå har jeg fått dt igjen, og ingenting hjelper. Det er kjempevondt, og jeg er i ferd med å oppgi amming. Gutten min er 9 mnd nå, så det er jo ikke krise, men skulle gjerne holdt på litt til. Noen som har alternative råd til hvordan bli kvitt dette problemet?
Hidjey Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Har desverre ingen råd, men jeg lurer litt på hvordan man merker trøske?
Babykilo Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Vi har brukt mycostatin salve og mikstur, og da forsvant symptomene ganske fort... Trøske merkes på barnet som hvitt prikkete belegg i munnen og kanskje noe kløe. På puppen merkes det som sårhet, tørr og rød hud og skikkelig, skikkelig vondt! Helt jævlig å amme, så du har min sympati. Hos meg sprakk huden og, så jeg hadde noen deilige sprekker. Vi får det tilbake hvis vi slutter behandlinga, så jeg regner med å smøre hele ammeperioden. Sukk.
Shani Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 Mycostasin var det jeg fikk av legen sist, som ikke virket. Leste på kjerringråd om yoghurt naturell og farris, så jeg tenkte å prøve det. Noen sm vet om det virker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå