Gå til innhold

Pupp og instinkt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet har egentlig aldri skjønt det der med puppen... Men i dag lå hun oppå magen min i senga, og plutselig oppdaget hun puppen....

Hun så lenge på den.... tenkte.... og fortsatte med å se seg rundt i rommet og le og prate...

Men så ble hun liksom "dratt" mot denne puppen igjen da... Ny tenkerunde... Nærmet seg med munnen... flere ganger...

Nå var mamma blitt veldig oppmerksom på hva gullet styrte med! Og hva kom gullet egentlig til å gjøre???

Hun fortsatte å bli "dratt" mot puppen, men virket som hun ikke helt klarte å bli enig med seg selv hva hun skulle gjøre...

Men så plutselig gapte hun, la munnen over puppen, og BLÅSTE!!!!!

Akkurat som jeg bruker å gjøre på magen hennes ;-))))

Trudde jeg skulle le meg ihjel!!! ;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, herlig:-)

Synes hun virker veldig fornuftig jeg......eneste logiske å gjøre jo. Hvis man ikke vil suge så blåser man:-)

Har en som har skjønt poenget med sugingen her, skulle ønske han også kunne blåse i puppene mine noe ganger...så jeg fikk litt fred:-)

Skrevet

hahaha...akkurat det der gjør poden her også!

Vi flirte så vi holdt på å tisse på oss!!

Ikke bare på puppen, men på armen min eller magen, når han ligger i senga for å ammes...

Vittige unger =)

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Tydelig at humoren starter tidlig!

Her flires det hver dag av påfunnene til 1 åringen. Morsom alder, morsomme utrykk!

=)

Jeg ammer mye enda, da. Skal slutte før han er 18 mnd, eller deromkring, om det ikke skjer før.

Men akkurat nå koser han seg glugg ihjel, og da kan jeg ikke ta det fra han.

Skrevet

He he he, det er ikke dumt tenkt av den lille frøkna! Kanskje jeg skal ta meg en liten prat med venninna hennes, om ikke hun vil ha melken mer, så kan hun jo alltids blåse, så kanskje mor fyller ut bh`en alikevel;-))

Skrevet

;-))))))))) Hahahahahahahahaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...