Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Skal opp i normal tid imorgen og nytter ikke være sur og gretten da:-) Hannah skjønner jo ikke at mamman er trøtt og grinete....stakkar..... Natta jenter, sove godt:-) and don`t let the bed bugs bite.....
Babyonboard ;-) Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Skal til tannlegen 0815 så jeg burde vel komme meg i seng jeg også ;-))) Nattaklem vennen :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 ;-) Lykke til hos busemannen imorgen da c,")
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Har du kommet deg opp til normal tid i dag, Klatten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå