Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Og ikke våg å ta med deg snø og kulde sørover!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 *ler* You just wait and see, girl ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 You don`t dare to:-))) Men, kjenner i lufta at noe er på gang......så vi skal nok skifte dekk i helgen tenker jeg...
Babyonboard ;-) Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Fysjameg her er det kaldt gitt ;-(
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jo!!!!! Ta med litt skikkelig vinter!
Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Enig - syns at kuldegrader og snø skal det være om vinteren! Blir i dårlig humør når det smelter og blir slapsete eller det regner(!) om vinteren! Fjorårets vinter var helt etter mitt hjerte, håper det blir sånn i år også! Har områdets beste ski- og turterreng utenfor døra, så nå kan jeg egentlig bare glide skiene og veeeente c",) på vinteren!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå