Gå til innhold

Babyonboard - kom deg heim!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke våg å ta med deg snø og kulde sørover!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*

You just wait and see, girl ;-)))

Skrevet

You don`t dare to:-)))

Men, kjenner i lufta at noe er på gang......så vi skal nok skifte dekk i helgen tenker jeg...

Skrevet

Fysjameg her er det kaldt gitt ;-(

Skrevet

Jo!!!!! Ta med litt skikkelig vinter!

Skrevet

Enig - syns at kuldegrader og snø skal det være om vinteren! Blir i dårlig humør når det smelter og blir slapsete eller det regner(!) om vinteren! Fjorårets vinter var helt etter mitt hjerte, håper det blir sånn i år også! Har områdets beste ski- og turterreng utenfor døra, så nå kan jeg egentlig bare glide skiene og veeeente c",) på vinteren!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...