yo mother-til 4 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Bare konstaterer at det er så mange innlegg om regn, øspøs o.s.v. i dag. *kremt* Bor i Bergen, så det virker bare litt underlig å i det hele tatt nevne det.......regn liksom? ja? so what? Rene ekstremværet dere har der borte på østlandet altså! hehe......bare sånn for å ha sagt det Er faktisk ikke misunnelig engang. Liker bedre våre ville, våte, varme vintre (hørtes nesten erotisk ut), enn den tørre sprengkulden østpå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Ha ha ha!!! Ja vi synes jo at når det regner mer enn 1 time av gangen, så tar det helt av:-) Men sprengkulden ser vi sjelden noe til her i distriktet da.....Men fjoråret var fullt av snø og litt til, men ikke så fryktelig kaldt faktisk. Ellers så var det bare jeg som var veldig heit fordi jeg gikk gravid:-)) Sambo er fra Sunnmøre og synes det er koselig når det blåser storm, jeg synes det er kjempeskummelt;-/ Forskjell på kos og kos kan du si :-)
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Syns det er deilig når det høljar og bles, eg. Skikkelige hauststormar som vi har på vestlandet, og også ellers i landet sjølsagt. Deili å gå tur (om en er kledt for det).-Åso fyre i omnen å kose seg om kvelden!
Babyonboard ;-) Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ka dokker klage for????? Her e det -10 grader og full vinter!!!!! Pinglehøner! Hmrf.... :-)
yo mother-til 4 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Her regner det, blåser så det uler ute.....har fyrt i ovnen i hele dag. Våknet i morges av noe som ble slengt mot husveggen.......stigen lå plutselig på plenen------så her er det vær kan man trygt si! Babyonboard - snø og litt minusgrader er ikke å forakte, men ikke i oktober, og ikke helt til våren. Så bare vær tøff du:-)) Ja, jeg innrømmer at jeg er en pingle Liker å oppsøke snøen når behovet melder seg, og slippe å bakse rundt med barnevogn i slaps og over brøytekanter. Bodde på østlandet noen år, og det blåste jo aldri! Helt dødt jo...hehe same same every day.....boring Så forresten et hagetips på tv som jeg hisset meg skikkelig opp over. En gartner foreslo at etter den siste plenklippen på høsten skulle en ta alle bladene som var falt ned og SMULDRE dem opp og strø over gresset. Hallo!!! I Bergen kan man ikke smuldre blader...de er våte, så våte at de ligger i en brun klump ingen visste var blader inntil noen plukket dem opp og prøvde å smuldre:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Gleder meg til skikkelig vinter, jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå