Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Lurer på om dere som har lagt inn bilda der, fikk bilde inn på siden med en gang? Har nemlig prøvd å legge inn bilde sikkert 5ganger nu. alle gangene får jeg beskjed om at den straks vil bli lagt ut. men dukker aldri opp. er tre dager siden nu. Skuffanes!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmm...merkelig,jeg fikk bilde opp med engang.Bilde ditt er ikke for stort?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Så rart har du krympet de? Mine kom inn med en gang. Prøv igjen må forminskes til 300.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Bildet er lite nåkk. For da jeg forsøkte med et annet bilde så fikk jeg beskjed om at bilde var forstort og fikk dermed ikke fortsette. det gjorde jeg ikke med det 1. fikk jo åsså beskjed om at det var ferdig. hmm.... vet ikke...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 sjekket bildet no og det var på 10.3kb så da er det ihvertfall ikke det som er prob. er jpeg fil også. har sjekket hehe
-carina- Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Så rart at du ikke får det opp... Det skal jo komme på øverst på den listen med "alle bidrag"... Har du forsøkt å søke på navnet ditt og se om bildet allikevel har kommet inn? Kanskje de holdt på å oppdatere siden når du la inn, forsøk igjen i dag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå