**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Er så frustrerende og vondt å se på når hun liksom skal nyte et måltid, men bare vrir seg og skriker.. Ender med at jeg må gå å gi henne mat..og begynner å bli sliten i armene. hehe! Hun er snart 2 mnd, og dette har holdt på i nesten 3 uker nå. Andre som har opplevd dette? Noe jeg kan gi henne kanskje? Kan ikke akkurat slutte å gi henne mat:)
Hidjey Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Har du prøvd miniform? Marcus (3 uker i dag) fikk altlid vondt i magen under og etter måltid, vræling uten sidestykke! Men nå gir jeg han miniform før måltidet, og det ser ut til å virke bra. Nå koooooser han seg med både flaske og pupp
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Ja har gitt henne det fra hun var noen uker gammel:) Så bra det fungerte på gutten din da! Er ikke noe morro når dem bare skriker i måltidet:)
Hidjey Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Han vræler når han må opp for å rape da.. Blir så sint at han slår med hendene og tar tak i smykket mitt og river til. Måtte si farvel til smykken sånn at det ikke skulle ryke. Han er sykt sterk altså, 3 uker og så mye kraft! kommer til å bli et strev når han blir 6 mnd liksom. heeh
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hehe! Ja ikke populært når man blir avbrutt i maten! Hadde nok slått og rivd deg i smykke jeg også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå