Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Sol, sol kom til meg ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Og i Moss synges det nå følgende: Stein, stein gå din vei.......:-/
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Gå bort!!! Som min søte og sjarmerende Hannah på 2 år ville ha sagt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå