Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Gjett om jeg er fornøyd med meg selv nå da? Barnslig som jeg er falt jeg for fristelsen å kjøpe et digert gresskar i går. Skulle sett reaksjonen til eldstejenta da hun fikk se det i ettermiddag (var til pappan sin i går). Hun dikterte meg hvordan den skulle se ut og jeg skar og uthullet gresskaret the american way ;-) Og det ble kjempefint! Så nå står det på trappen og lyser skikkelig fint. Og til middag fikk familien servert sjømatcurry med gresskar. Skikkelig digg faktisk.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Wow, til og med laget middag av innmaten du da! Nå ble jeg skikkelig imponert:-)) Jeg pleier alltid å kjøpe gresskar (store og små, i alle farger) på en gård på Jeløya. Skikkelig mange fine og hele åkeren er full - stilig syn! I fjor kjøpte jeg faktisk gresskarmarmelade, men må innrømme at jeg ikke har smakt på den.......hm.....den var visstnok holdbar leeeenge, men det finnes kanskje grenser?
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, gresskar er skikkelig fint da. Så forresten en skikkelig fin og enkel høstpynt i Strømstad i går. En sinkbalje hvor man hadde plantet noen erica, pyntekål og så forskjellige gresskar i ulike størrelser. Var bare så utrolig fint, så nå er jeg på jakt etter passende sinkbalje! Tenker at mine småslitne ericaer ville fått forlenget levetiden sin med noen ekstra uker i en slik balje ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hørtes stilig ut:-) Ikea har noen sinkbaljer om ikke jeg husker helt feil!
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det var det jeg trodde. Må ta en tur da skjønner jeg. Er jo på leting etter barnestol til snuppa uansett, så da kan jeg jo benytte sjangsen og mase litt mer på de om det... De får de ikke inn før i desember! Hallo?! Det er jo så lenge til og med den utviklingen her kan hun sikkert sitte på barstol til da ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ha ha ha, ja ikke sant! Hannah satt faktisk i handlevognen idag, for første gang. Litt rart egentlig......lille babyjenta mi....sukk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå