Gå til innhold

Noen som har tips til en god bok å lese mens jeg venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker romanitkk og hverdagsliv. Og så synes jeg det er fint viss boka ikke er så altfor trist, da jeg tar så lett til tårene for tida.

Håper noen har tips for jeg går ut i permisjon i morgen og har lyst å late meg litt før babyen kommer. Får ikke tid til det etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du dem litt historiske, men med mye drame er 'stormenes tid' av Ken Follet perfekt:9

Skrevet

ja kanskje litt historiske... Kjøper jeg den på bokhandelen?

Skrevet

Ja, de fleste har den i pocketutgave. Det er to bøker da. Kanskje de beste jeg har lest noensinne:)

Skrevet

Bøkene som Val McDermid har skrevet er fantastisk bra. Om du har sett påske krimmen som går av og til om profiløren Tony Hill, så er dette bøkene om ham. Anbefales på det sterkeste..

Skrevet

om du liker krim/ spenning så les unni lindell. er helt oppslukt jeg

Skrevet

Flere bøker i krimsjangeren er de til Anne Holdt. Skikkelig gode, lettleste bøker.

Skrevet

Må si Anne B Ragde, med Berlinerpoplene eller Arsenikktårnet! Koster 100 kr nå på Ark i innbunden form.

Skrevet

Marian Keyes bøker er utrolig flotte bøker,lettleste, artige,litt kjærlighet...ja inneholder det meste:O)

Vannmelon skal visst være en veldig bra "ventebok" når man er gravid:O)

Skrevet

Jeg skal lese Lesesirkelen nå. Den er knall god alle jeg jobber med har lest den og skryter hemningsløst. Det er litt hverdagsliv...

Skrevet

Hvis du liker lett underholdning og krampelatter, så vil jeg anbefale Shopoholiker-bøkene til Sophie Kinsella.

Det er 4 bøker i serien og de to første er i allefall kommet i pocketutgave.

Lenge siden jeg lo så godt av en bok.

Skrevet

Jeg anbefaler Sue Monk Kidd sine bøker - fantastiske!! Alle bøkene til Anne B.Ragde må også leses, men spesielt Arsenikktårnet - ville bare fortsett og fortsette, så kjedelig når boka tok slutt! Gunnar Staalesen sin krimtriologi fra Bergen er også vel verdt å lese. Kos deg :o)

Skrevet

Hei!

Holder på med Sue Monk Kidd: "Bienens hemmelige liv", veldig fin, så enig med stinemor. Hvis du ønsker en skikkelig koselig bok som er like fin for barn som for voksne så kan du lese "Den lille prinsen", men den leser du fort ut. "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafon er også både fin og veldig spennende! Disse fåes i mpocketutgave til 99,- så det er ikke store utgiften. Kos deg med bøkene i ventetiden, som du sier bolir det hektisk nok når babyen kommer:-)

Skrevet

Alkymisten av Paulo Choelo er kjempebra. Virkelig verd å lese om du ikke allerede har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...