Marimor Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg opplever å ha skiftet fokus på livet etter at jeg fikk barn. Jobben er viktig for min integritet og selvfølelse, jeg vet at jeg kan noe. Likevel kan ingenting måle seg med barna mine og hva jeg gjør for dem. Flere som har sluttet å le av de tingene man lo av før? Flere som ikke lenger trenger å benytte siste skrik innen moteverdenen? Flere som har begynt å le av nye ting?.... he he
Silverpilen Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Enig.... Syntes folk var hysterisk opptatt av barn tidligere, og var selv opptatt av jobben min og det sosiale rundt jobben. Synes selvfølgelig at det er viktig å beholde mine "voksne" interesser, men kjenner at livet mitt er så mye mer enn karrieren nå som jeg har fått barn. Det er som jeg har kommet i likevekt, en berikelse rett og slett..... Samtidig følger jeg med i moteverden, og forsøker å kjøpe litt nye klær til meg selv, selvom det utrolig nok har vært litt vanskelig å komme i shoppingmodus igjen.... Men det har nok pengepungen min vært glad for! hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå