♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Et spørsmål man ofte får ved jobbintervju... og som jeg haaaater.... Jeg bruker å fremheve at jeg er meget psykisk og fysisk sterk. Itillegg ser jeg min ramsalte humor som et pluss.... hvis folk skjønner den da..hehe... Negativ ja...hmmm... tror jeg kan virke tilbakeholden av og til og som en bivirkning av det kan jeg virke arrogant i. Men... det er nok oftest et utslag av at jeg er usikker i situasjonen tror jeg... Arroganse er noe jeg absolutt ikke lider av
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Min sambo skulle evalueres på jobb og der tror jeg 9 av 10 mente han var arrogant... Men han er heller ikke det altså, men tror noen mennesker kan virke sånn på andre? Du fremstår ihvertfall ikke som arrogant her. Egentlig ganske så koselig ville nåe jeg sagt ;-))) Men sånn egenrapportering er ikke lett, nei. Synes både det å søke jobb og ikke minst være på intervju er helt pyton... Blir vel der jeg er til jeg får gullklokke, jeg da!
Reveenka Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Sånn kunne jeg beskrevet meg selv også - på en prikk...c",) Men jeg syns du virket ganske grei, jeg - jeg ble ikke skremt c",)
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 Takk! Takk! I like måte må jeg jo si! Har tenkt litt på hvordan man fremstår! Litt nervøst første gang man prates:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå