♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Men jeg klarte å få navnet mitt på maaaange innlegg da:) Ser ut som jeg aldri klarer å logge meg på samtidig som andre er her.
Småbarnsmor og mormor Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er her.... Sånn til og fra iallefall :-) sitter med minsten på fanget.Skulle ha vært å stelt han og fått han i seng, men det er så mye som holder meg her med dataen.... he,he, skjønner det ikke jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er innom en svipp - igjen! Ser egentlig på Mission Impossible III med sambo (og må bare innrømme at jeg synes den er litt tøff da;-) selv om jeg ikke er noen actionbabe:-)) Men så ramlet det inn døra, en gjeng ungdommer i 17-18 års alder og da må mor frem med gryta og servere pølser og greier da. Stakkars, de var jo som druknede katter der de kom - det høljregner ute. Så nå sitter de pent på rekke og rad i stua og ser på Wallander, mens vi er bortvist til soverommet (for tv-stuen fungerer jo som kles rom her i huset;-). Så Mission Impossible blir jo nærmest for stumfilm å regne da - kan jo ikke ha på volumet noe særlig da Hannah sover:-) Jaja, vi vet ihvertfall hvor vi har de søte "små" hen....:-)
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er her nå ;-) Kom litt senere enn vanlig pga av en rimelig vanskelig legging i kveld, men nå er jeg da her. Og hvor er du da....?????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg klarer heller ikke å logge meg på samtidig med noen andre, men det er helt vanlig for folk i min alder å snakke med seg selv.
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, jeg vurderte nettopp å svare på mitt eget innlegg jeg ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Kanskje det vi skal gjøre, da får vi jo i hvert fall det svaret vi vil ha.
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp, har vel snart svart på alt annet her inne så det er bare egne innlegg jeg ikke har ment noe om enda...;-) Men, nå begynner jo Etaten snart da. Og kanskje jeg skulle benytte den øledige tiden frem til dette med å rydde slik at vaskedamen i morgen får en lett jobb? Tror nok det, ja.
Reveenka Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Men nå er jo jeg her også, jenter - ikke gå! Nå skal jeg bare se gjennom alle nye innlegg og tråder siden i formiddag - så er jeg plutselig tilbake!
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2006 NÅ er jeg her!!! Og NÅ logger jeg av!! For jeg skal krabbe inn i armkroken veit dere:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå