Gå til innhold

Ensomt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg klarte å få navnet mitt på maaaange innlegg da:) Ser ut som jeg aldri klarer å logge meg på samtidig som andre er her.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her....

Sånn til og fra iallefall :-)

sitter med minsten på fanget.Skulle ha vært å stelt han og fått han i seng, men det er så mye som holder meg her med dataen....

he,he, skjønner det ikke jeg....

Skrevet

Jeg er innom en svipp - igjen! Ser egentlig på Mission Impossible III med sambo (og må bare innrømme at jeg synes den er litt tøff da;-) selv om jeg ikke er noen actionbabe:-))

Men så ramlet det inn døra, en gjeng ungdommer i 17-18 års alder og da må mor frem med gryta og servere pølser og greier da. Stakkars, de var jo som druknede katter der de kom - det høljregner ute. Så nå sitter de pent på rekke og rad i stua og ser på Wallander, mens vi er bortvist til soverommet (for tv-stuen fungerer jo som kles rom her i huset;-). Så Mission Impossible blir jo nærmest for stumfilm å regne da - kan jo ikke ha på volumet noe særlig da Hannah sover:-) Jaja, vi vet ihvertfall hvor vi har de søte "små" hen....:-)

Skrevet

Jeg er her nå ;-) Kom litt senere enn vanlig pga av en rimelig vanskelig legging i kveld, men nå er jeg da her. Og hvor er du da....?????

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å logge meg på samtidig med noen andre,

men det er helt vanlig for folk i min alder å snakke med seg selv.

Skrevet

Ja, jeg vurderte nettopp å svare på mitt eget innlegg jeg ;-)

Skrevet

Kanskje det vi skal gjøre, da får vi jo i hvert fall det svaret vi vil ha.

Skrevet

Jepp, har vel snart svart på alt annet her inne så det er bare egne innlegg jeg ikke har ment noe om enda...;-)

Men, nå begynner jo Etaten snart da. Og kanskje jeg skulle benytte den øledige tiden frem til dette med å rydde slik at vaskedamen i morgen får en lett jobb? Tror nok det, ja.

Skrevet

Etaten må vi se....

Skrevet

Men nå er jo jeg her også, jenter - ikke gå! Nå skal jeg bare se gjennom alle nye innlegg og tråder siden i formiddag - så er jeg plutselig tilbake!

Skrevet

NÅ er jeg her!!! Og NÅ logger jeg av!! For jeg skal krabbe inn i armkroken veit dere:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...