Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Vi bor på østlandet, har to barn med en som nettopp valgte å flytte til trømsø. To mnd siden og barna har ikke vært der ennå. Han har avlyst en gang og den andre gangen nærmer seg og jeg har ikke hørt noe. Blir så lei meg pga barna, de er så triste og lei seg. Han yngste blir utredet pga adhd og de på pp kontoret gjorde det veldig klart for far at han er nødt til å hente de og følge de med fly slik at de kommer inn i rutiner. Tror alt komer til å gå dritt rett og slett. Ting har ikke vært bra da han bodde i samme by og nå bor han på andre siden av landet. Har innkalt til mekling nå og håper vi kan komme til en enighet ellers så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Barna lider så ille av dette, de vil se far.Jeg vet at han er glad i de også, men alt dette blir for mye. Off....Noen som har erfaringer med det samme? Sendte inn papirer om endring av bidrag nå, han har jo ikke barna så. En smekk på fingrene fordi han svikter sånn.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 vet ikke helt hvorfor jeg er inne på dette forummet men leste nå innlegget ditt... jeg skjønner godt at du er frustrert. kan ikke gi deg tips eller erfaringer men det var godt å lese at det er barna dine du tenker på og ikke det selv, det er ingen selvfølge for alenemødre lenger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå