Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år (..samme som under BIM-treff!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Takk for superkoselig treff på Egon på Triaden i dag, 26.10.06. Kjempemoro at vi ble såååå mange (hadde ikke akkurat forventet det da jeg arrangerte det første treffet på Barista i Strømmen for et par uker siden).

Dagene kan bli nokså lange når man går hjemme, enten man er sykemeldt, arbeidsledig eller har født allerede. Da er det hyggelig å kunne treffe andre i samme situasjon, syte fritt, dele erfaringer og gjøre ventetiden litt kortere. For ikke å snakke om været om dagen...gruff. Blir mye hjemmesitting.

Jeg drar gjerne i gang nytt treff, men ville gjerne høre med dere...hvor ofte synes dere det er greit å møtes? Noen synes sikkert det er ok å møtes ofte, andre ikke fullt så ofte. Men det er jo helt frivillig og man trenger jo ikke å møte opp hver gang. Det er ingen møteplikt..foreløbig..hi.

Jeg syntes kanskje det var litt "bråkete" på Egon, og ikke så god plass til vogner (må jo regne med at det blir flere vogner for hver gang..hi). Så jeg foreslår at vi flytter tilbake til Barista i Strømmen, evt Jekyll i Lillestrøm neste gang. Sentral beliggenhet samt et prisnivå som ikke ekskluderer noen..

Har du synspunkter på møtested, tid, hvor ofte e.l. så fyr løs..

Skal vi kalle gjengen noe...har du noen gode forslag? Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år...er liksom litt kjedelig...ikke noe navn egentlig.

Legger denne ut her på 2. trimester også..for at flest mulig skal se den...men svar gjerne på denne tråden under BIM-treff. Lettere å samle trådene...

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...