Gå til innhold

Sex med en kollega....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann frister ikke for tiden, men det gjør en kollega....

Sist høst var vi på jobbtur sammen. Ble slikket så fantastisk.... åhhh

Bare jeg tenker på han, må jeg onanere.

"heldigvis" er min kollega i utlandet for tiden. Men jeg angrer på at vi ikke gjorde ALT! Blir KÅT av tanken på han...

Han masserte brystene mine også helt perfekt-slikket de... deiligt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GJØR FERDIG FORHOLDET MED MANNEN DIN FØR DU DRIVER Å ER UTRO MOT HAN!!!

Blir helt kvalm av denne lesningen... Har du overhode ikke dårlig samvittighet??? Gjør rent bord jente!!!

Skrevet

Er jo ikke vanskelig å skjønne at tanken din er tom....

Skrevet

...og det plager deg overhodet ikke skjønner jeg? At du allerede har vært utro, og drømmer om å være det igjen?

Skrevet

og at du er gravid.... merkelig

Skrevet

Hei, jenter. dere må ikke være så dømmende. :) Det er mange som er i ganske åpne forhold, eller som ikke har sjalu partnere. ALT er ikke sex i et forhold. Det er ikke hvem du har sex med som bestemmer hvem du vil bruke livet ditt med heller. Det finnes så UENDELIG mye mer som binder to mennesker sammen en to kjønn i bevegelse. ;)

Skrevet

Utroskap er bare kvalmende syns jeg- vet ikke om du anonym er utro (kanskje du og mannen din har ett åpent forhold) men om ikke..så bruk hodet ditt.. du skal bli mamma....

Skrevet

Hei.

Jeg er prøver, så skal ikke bli mamma helt enda (så vidt jeg vet... hehe..)

Jeg er ikke utro, og har ikke noe ønske om å være det heller. jeg ha rikke noe behov for det i det hele tatt. Jeg bare deler ikke deres syn på utroskap. Jeg hadde synes det var tusen ganger værre om min mann egnetlig elsket en annen, men holdt seg tro mot meg, enn om han hadde sex med en annen, men elsket meg.

Hmm.. Vet ikke om du forstår hva jeg mener, for folk som er sjalu pleier aldri å forstå meg når jeg sier dette. Jeg har vært i et åpent forhold før, og det var OK det. Så lenge ingen gikk bak den andres rygg, men delte med seg (f.eks. han fortalte om eventyret sitt med alle detaljene så jeg ble tent..). Sånn er jeg. Andre folk er anderledes.

Poenget mitt er at alle har forskjellig syn på utroskap. Som at de liker forskjellige ting i senga og at de har et ulikt syn på hvor mange du kan ha sex med før du blir regnet som "billig". Så det er ingen konsekvent lov som sier at om du er utro er det GRUSOMT. Det er ikke grusomt for alle! :)

Skrevet

Man trenger ikke være spes sjalu for å ikke være for utroskap.Din definisjon på utroskap er ikke min definisjon.For meg er det like ille om det er fysisk eller psykisk utroskap.Har jeg lyst å være nær noen andre,på den ene el den andre måten,vil jeg respektere min partner og beste venn såpass at jeg avslutter forholdet først.Vet din mann om ditt utroskap?Synes han det er greit? Hvis ikke, er det et problem.Er dere åpne om det,så gjør som du vil. Men å blande barn i dette...? Hva med å vente med å få barn til man er klar for å "roe"seg?

Skrevet

Kremt. Om det var meg du skrev det til, så har jeg IKKE vært utro.

Skrevet

Hun sier jo ikke noe om at hun var sammen med samboeren sin da, bare at hun har lyst på ham nå...

Men synes uansett du (hovedinnlegger) bare skal la det bli med fantasien..

Skrevet

Det var kanskje litt dårlig formulert.. det jeg mente var at når hun var på tur med kollegaen sist høst, er det ikke sikkert hun var sammen med mannen sin...

Hun sier bare at hun har lyst kollegaen nå, og ikke mannen

Skrevet

Der forsvant anonym knappen ja.. :P hehe.. jaja

Skrevet

Har selv vært i to forhold der kjæresten min var utro.. Det er så sviende grusomt å oppleve.. Jeg var ikke gravid med noen av dem.. Syns du bør tenke drastisk over hva du egentlig holder på med.. Du er gravid og mannen din er far? til barnet, du har ikke bare deg selv å tenke på lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...