Gå til innhold

Hva har skjedd med natta?


Mathias`mamma

Anbefalte innlegg

Nesten helt siden vi kom fra sykehuset har gullet vårt sovet fra 23-4.30 ca. Nå for 2 (eller3...husker ikke) begynte han å våkne en ekstra gang, og jeg tenkte dette var økedager. Men siden har det fortsatt, og blir bare værre og værre. Han er sovner lett om kvelden, men når han våkner om natten bruker jeg gjerne 2 timer på å få han til å sovne igjen. De siste dagene har han begynt å sovne lett om natten også, men nå våkner han oftere og oftere. I natt har han vært våken hver time!!!! Trodde liksom at det var nå ting skulle roe seg og rutinene var fastsatte osv, men her er det motsatt. Jeg er veldig nøye på å ha det mørkt om natta, ikke kosing og prater ikke med han. Hva har skjedd, og hva kan jeg gjøre or å snu dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spiser han mye om dagen da? eller går det an å lure han til å spise mer på denne tiden av døgnet. kan jo vare han har snudd litt kanskje? hvis du prøver å være han litt i forkant da? - babyer spiser gjerne i søvne om du legger han til brystet i sovende tilstand. kanskje du kan prøve å gi han mat hver annen /tredje time på dagtid en periode. og tilby begge bryst sånn at du vet han spiser mye. håper det snur seg snart om det ikke allrede har gjort det da, ser at det er noen dager siden du har skrevet dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...