sommerbarn Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Endelig er oppussingen av første etasje ferdig. Nå har jeg levd med dette i 6 uker, og det skal bli LENGE til neste gang. Har nå hatt papp plater på gulvet for beskyttelse i disse ukene og kan ikke vente på å se parketten igjen. Men gud hvor fint det har blitt. Trepanel i taket som er malt i parkett hvit med downlights.Ny lysekrone har jeg fått over spisebordet.Åhh det har bare blitt et helt nytt hjem. Ikveld skal jeg virkelig bare nyte,for dette har jeg ventet på så lenge.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Så heldig du er - kan tenke meg det var godt å bli ferdig;-)))
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil ha nymalte tak jeg og! Men jeg vil ikke gjøre det selv...... En av stuene våre har høy himling... med gammel brun panel med masse kvist.... Blir aaaaalt for mye jobb...
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Det ble sikkert kjempefint! Og godt at dere ble ferdig i god tid til dåpen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå