*Vetlis* Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 På Helsekosten ) Tror det er best å spørre der hvordan du skal bruke det ! Lykke til!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 hva er det egentlig?
mamman til snupp Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Takk for svar! Det er et kosttilskudd som skal øke fruktbarheten.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 åhh daså. tenkte meg egentlig at det var noe sånnt. skulle gjerne hatt noe som skaffer meg lengre lutealfaser jeg da
scubagirl med scubababy Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Lioevr.. Om jeg har forstått dette riktig, så er det progesteron-nivået som gjør at lutealfasen blir så lang den blir. Og man kan få tilskudd av progesteron for å forlenge lutealfasen (Men ta opp dette med en lege, så du ikke handler slik krem/salve/tablett på nett) Når det gjelder Dong Quai, så ble jeg anbefalt dette fra min akupunktør. Jeg handlet på helsekosten og der sto det at jeg skulle ta 1-2 kapsler 2 ggr. daglig. Klem fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå