Gå til innhold

Ang treffet mandag 30. oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle som vil være med på treff har mottatt nødvendig info?

Jeg planlegger å ordne en enkel lunsj for sultne damer.

Om noen vil bidra med annet som disse damene liker å kose seg med så er dere velkomne til det, men det er ikke nødvendig. *smiler*

Gleder meg til å se dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, phantomet!

Jeg hadde gledet meg veldig til treffet, men kommer meg dessverre ikke dit. :-/ Vi har bestilt en tur til Kiel med Color Fantasy sammen med bestemødrene. Fikk tilbud om en tur fra søndag til tirsdag. Det blir sikkert veldig fint, det, har lenge hatt planer om å ta en slik tur, men det er jo typisk at ting må skje samtidig. Synes ikke det er sååå mye som skjer for tiden..... Håper jeg får med meg neste treff!

Skrevet

Jeg kommer - og tar med noe godt til kaffen ;-)

Skrevet

dytter til de av dere som ikke har sett....

Skrevet

Får dessverre ikke kommet denne gangen heller.....sukk....hadde gledet meg så til å se alle igjen! Men, livet mitt er rett og slett uforutsigbart for tiden som de fleste her inne vet.....Ha et hyggelig treff dere som kan da:-)

Klem fra Hannah & meg

Skrevet

Det var trist Attpåklatten, for jeg gledet meg virkelig til å se deg igjen. Men vi får ta det igjen en annen gang. Om ikke annet sees vi jo på "den store festen" om ikke annet kommer i veien!

Klem

Skrevet

Hejsan! Jag kommer i morgon till dig, phantomet. Jag tar med mig mina 2 barn också, pga att det är stängt på dagis(barnehagen) i morgon. Jag hoppas det går bra?? Det ska bli väldigt spännande o trevligt att se dig + alla de andra damerna i morgon!! Hur många kommer, tror du?? (Jag vet vart du bor fordi jag o min man tog en körturförut idag, så att jag skulle veta på forhand vart du bodde....)Vi ses i morgon

Skrevet

Jeg kommer altså - og hvis ikke alle (som kjenner oss da...)har fått beskjed om tid og sted enda så må dere gjerne sende meg en liten sms så skal jeg videreformidle nødvendige data.

Vi glær oss ;-)

Skrevet

Det er fint at dere kommer mannsterke. *smiler* Barn er alltid velkommen hit, så det skulle bare mangle om ikke dine to skulle være det også.

Her er det sikkert et og annet som de kan finne på å gjøre....

Nå aner jeg faktisk ikke hvor mange det er som kommer, så spenningen blir stor. Men noen blir vi jo.

Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...