Gå til innhold

Hvilken vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn har dere til babyen?

Ble inspirert da jeg så bilde av baby Emilia sin fine vogn :) Den var skikkelig fin Mami20, hvor har du fått tak i den?

Selv har Teodor en Simo Rival Duo, sort med litt grått på, kjempefornøyd med den :) Han fikk den av sin morfar, som var ganske så stolt da han var å kjøpte den ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erlend har ei Quinny freestyle 3xl, i marineblå, og vi er også kjempefornøyde;)

Men hvilken vogn har mami da? Jeg vil også se bilde! ;)

Skrevet

mami har en emmaljunga duo edge i softpink..hjemmeside: babyemilia.piczo.com, emmaljunga fås kjøpt på Rudo

Skrevet

Det er ikke lov og legge ut hjemmesiden til ande her inne....!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har emmaljunga cerox til min gutt på 2,5 år. den er av fargen ruby red og kjøpte den for en mnd siden

Skrevet

rød quinny freestyle 3XL - kjempefornøyd!

og

emmaljunga duo egde i marine :) kjempefin vintervogn

Skrevet

Oliver har en Simo Rival Sport. Den er marineblå med svakt beigefarget rutemønster. Kunne ikke vært mer fornøyd enn vi er! Er veldig glad for at vi kjøpte en klassisk vogn som tåler alt slags terreng og med veldig god plass under vogna. Var nær ved å kjøpe en sånn trendy, upraktisk sportsvogn i stedet (til enda høyere pris), så er veldig glad for at sambo overtalte meg til å kjøpe denne på tilbud:)

Skrevet

vi har en emmaljunga combi duo edge i champagne til vår gutt, Gabriel =)

Skrevet

Har en quinny freestyle comfort... farge rød..

Har også en brio kombivogn,, og en Graco mirage trille

Skrevet

Det gjør ikke noe om noen la ut hjemmesiden min, Anonym.. Jeg overlever det! :)

Men det er en Emmaljunga, ja! Så den rett etter at jeg fant ut at jeg var gravid, å tenkte "Den skal jeg ha, jente eller ikke!" Tihihi! ;) Veldig god å trille og veldig praktisk, med tanke på at det god plass under vogna!

Skrevet

Sort qunniy speedi og en qunniy zapp, aqua blå heter vel fargen.

begger er kjempe tøffe :)

Skrevet

Emmaljunga duo classic :) beste vognen på markedet i mine øyne hvertfall.. Også er den beige og fin å se på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...