Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å har jeg svidd av to CB-tester, og jeg har ikke IKM før søndag eller mandag.. Selvfølgelig nle de negative... Er det mulig....175,- rett ut vinduet det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan trøste deg med at du er ikke den eneste...:o) Har prøvd nå i fire-fem mnd. og jeg var veldig ivrig de første mnd... MEN har nå fått den store testeskrekken!

IKM trolig idag, men orker ikke teste... Ingen TR ennå, men hvis den ikke dukker opp før helgen bør jeg kanskje teste?

Uff... Gikk en uke på overtid forrige pp pga stress, rimelig skuffende!

Men, men, du har jo masse muligheter fortsatt, er få som tester positivt så tidlig som 4 dager før... Lykke til da! Og hold oss oppdatert:-)

Skrevet

Mmm... Du er nok ikke alene der nei...=o/

Skrevet

Ihverfall billigere å ha testeskrekk enn å ha teste-mani.. Dette er min 17pp, og jeg blir bare verre og verre.

Skrevet

Jepp...skjønner poenget...Kan tenke meg noe bedre å bruke pengene på enn gravitester...Og så hvis man tar med EL-tester hver mnd. også, begynner jo budsjettet å bli lite hyggelig...

Og enda bedre med velmenende venninnner som sier: kan du ikke bare drøye testinga en ukes tid da? Særlig lett!

Egentlig er det ikke noe hastverk sånn sett for oss, men jeg kunne tenkt meg å vite litt i forhold til et jobbskifte jeg holder på med...er jo ikke SÅ attraktiv arbeidskraft når man er gravid, kanskje?

Har du barn fra før av da? Jeg har ingen fra før, synes også det er vanskelig å vite om det er noe spes. man sal kjenne etter av symptomer... Har hatt alt mulig rart de siste mnd...

Skrevet

Vi har en gutt fra før. da ble jeg gravid i 1. pp. Hadde ingen symptomer annet enn uteblitt mens..

Særlig attraktiv på ab.markedet blir man nok ikke selv om de ikke har lov til å se på det... men selvfølgelig gjør de det allikevel!

Men uansett; lykke til:) Vi må holde hverandre oppdaterte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...