Gå til innhold

skal til jordmor i dag å få aku

Anbefalte innlegg

Skrevet

punktur for å prøve å sette i gang fødselen..har vært moden en god stund, så hun mente det var vært et forsøk...noen som har erfaring med dette, og om det fungerer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til, og håper det funker.

Jeg skal i morra :o)

Skrevet

Hvordan får dere time til dette? Og hva koster det? Ringer man bare til en eller annen jordmor, eller må man få henvisning fra lege?

Skrevet

Jeg var i går og i dag, skal dit i morgen igjen. Hadde termin i går men vet ikke om jeg er moden. Har ikke merket noe enda men så deilig det føles i kroppen etterpå! Har slitt med vanskelig bekkenløsning og jeg svever på moln etterpå (pga endorfiner i følge hun som setter nålene). Absolutt verdt det for meg uansett. Lykke til! Spennende å se om noe skjer!

Skrevet

Hvor setter de nålene? Jeg skal også det hvis jeg ikke har født til 3 nov...

Skrevet

Jeg fikk ganske mange nåler siden jeg var kommet til termin. De ble satt i foten, benet, hendene, korsrygg, nakken og øret.

Skrevet

Åh, gudskjelov! Det var noen her inne som sa at de ble satt inn i mormunnen, men det synes jeg hørtes veldig rart og veldig fælt ut!!!!

Var det vondt?

Skrevet

Nei, det var ikke vondt i det hele tatt, ble faktisk overrasket. Eneste som var litt ubehagelig var de i øret men det er bare akkurat i det de setter nålene. Har vært i dag også så nå håper jeg det skjer noe i løpet av helgen men må kanskje regne med å føde en gang neste uke. De sier det skal være nok med 3 behandlinger. I dag er første gangen jeg har fått noen dråper melk fra puppene og har nedpress så håper det er tegn ;-)

Skrevet

Hvor bor du i landet da? Jeg går hos en dame på Nordstrand i Oslo, Noe som heter Nordstrand helse og velvære.. Hun er akupunktør og jordmor fra Ullevål. Superdyktig! 450,- første gang, og 300 eller 350 per gang etter det. Jeg har vært en gang, og skal minst en gang til.. (kommer vel an på om jeg føder snart....)

Skrevet

Hei:) Sist jeg var gravid så begynte jeg og en venn av meg med modingsakkupentur i uke 37... Ikke vondt og hjalp meg også med soveproblemmene jeg hadde på slutten.. jeg fødte 10 dager før termin og hun andre 6 dager før... om det hadde noe å si er jo ikke sikkert, men jeg velger å tro at det hjalp og skal gjøre det samme denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...