Gå til innhold

Hvor får man tak i vinterjakker for gravide?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke koster kjempe masse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjeelp, jeg lurer også på dette

Skrevet

Det produseres desverre ikke, har blitt anbefalt å kjøpe herrejakke eller allværsjakke med snøring. det blir et fint syn det!

Skrevet

det finnes ikke.. har vaert innom hundre forskjellige butikker og nettsider og de som er er bare saa stygge..

Skrevet

Prøv mamalicius.no Vero Moda sin mamma kolleksjon. Selges ikke så mange steder, men sjekk listen over butikker, så kanskje det er en i nærheten av deg :)

Skrevet

Mamalicous har fine vinterjakker, men på mamaliciousbutikken i Haugesund får de ikke jakkene inn fordi fabrikken har produsert for lite og de er utsolgt- men de sa til meg at det kanskje gikk an å ringe direkte til de og få sendt jakke i oppkrav. Gå inn på mama-licious.no og se- mange fine klær!

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, og plutselig var puppene helt flatklemt inni jakka mi. Måtte handle raskt, og kjøpte en boblejakke størrelse xl på salg. Den ser helt fin ut og kan brukes etter at jeg er ferdig å være gravid, men jeg vet sannelig ikke om den holder helt til april! Jeg får håpe på en tidlig vår neste år....

Skrevet

Venninna mi sa forresten at de hadde EN jakke for gravide på H&M i fjor, men at den ble utsolgt før noen fikk sagt "kakerlakk".

Skrevet

Var å spurte på exit i Trondheim og de sa at mamalicious ikke hadde vinterjakker til gravide.

Skrevet

Jeg har kjøpt en vanlig, halvlang kåpe på VIC til 500 (ikke salg). Jeg er i 28. uke nå, og har enda mye å gå på. Dessuten, hvis jeg skulle vokse ut av den, så lar jeg bare være å kneppe den nederste knappen.

Genialt kjøp, pluss at jeg kan ha den til neste år også!

Skrevet

Jeg brukte ei boblekaape fra Esprit sist gang. Den hadde dobbel glidelaas, slik at jeg kunne aapne nedenfra etterhvert som magen stakk mer og mer ut. Til slutt hadde jeg jo hele magen ute av kaapa, men jeg kjoepte et stort sjal som jeg hadde rundt halsen og i dobbelt lag foran, slik at jeg ikke ble kald paa magen!

Skrevet

Jeg var også på Exit i Trondheim i går, og da sa de at de hadde bestilt vinterjakker fra mama-licious samme dag. De regnet med å ha dem om en 14 dagers tid.

Skrevet

Utrolig rart at de på exit i Trondheim kan gi 2 ulike beskjeder på samme dag! Men takk for tipset, kommer til å dra innom å spørre om 2 uker.

Du som sa du hadde kjøpt jakke på Vic, hvilken by kjøpte du i, finnes vic lengre i Trondheim? Noen som vet?

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt meg en brun boble-jakke på Voice Of Europe. Tror de hadde den i andre farger også... Den er ikke spes for gravide men den er IKKE innsvinget i livet (uaktuelt...) og går nedenfor stumpen så jeg ikke fryser på rompa når jeg går tur. I og med at det er lett å få urinveisinfeksjon (noe jeg har hatt allerede), synes jeg det er viktig. Den har snøring i livet så jeg kan snurpe den inn nå som jeg ikke er så diger ennå. Kjøpte str XL og regner med at den holder ut svangerskapet. Har termin i slutten av januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...