Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 På jakt etter pysj, luer, bodyer og strømpebukser. har noen erfaringer med Janus ullklær? Er de gode og varige, store eller små i størrelsen etc.
CrazyCat Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har kjøpt litt ull til minien fra Janus. Inntrykket mitt er at de er store og gode i størrelsen. Strømpebuksa i str 70 er stor selv om han bruker str 68-74 i bukser til vanlig. Kvaliteten er jeg fornøyd med, men tror stoffet nupper seg litt etter hvert (men det gjør vel nesten all ull?). Jeg har også prøvd TomOgTrine-ull (Sparkjøp). Dette er mye billigere og nesten like bra (synes jeg).
CrazyCat Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 BTW: Janus var billigere på Obs enn på krabaten sist jeg sjekka prisene
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Vi er kjempe fornøyd med Janus! Mitt inntrykk er at tøyet er slitesterkt. Synes imidlertid ikke at prinseullklærne er så store i størrelsen i forhold til annet tøy.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Veldig veldig fornøyd med janus like pent etter maaaange vask.. De er litt store i str (ca en str større enn andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå