Moon and starlight Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Inatt har jeg følt kynnere mye sterkere enn før, og er slapp og forkjølet. Er det vanlig å bli litt forkjølet før fødselen, eller er det jeg som har vært uheldig å bli smittet av noe..? Jeg håper jeg slipper å føde mens jeg er så slapp i kroppen. Hvor skal jeg ta styrken fra...huff...
noje Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Håper du slepper å føde når du ikke føler deg bra. Jeg har hørt mange som sier at de er fulle av energi rett før fødsel. Lykke til, og god bedring!
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Du har nok bare vært uheldig å bli smittet av noe. Er vel årstiden for det nå. Er det for ille får du nok bare krype under dyna og håpe det går fort over.
tutsi 77 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Kjære deg..du er ikke alene..jeg har blitt skikkelig forskjølet og har kjempevondt i hode og hals + er veldig slapp..er 4 dager på overtid..er også nervøs at jeg ikke skal ha noe energi når jeg skal føde. God bedring:) Når har du termin?
Moon and starlight Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 Takk for oppmuntring alle sammen! Jeg har vel blitt smittet av noe ja.. Jeg har 9 dager til termin, men fogrige gang fødte jeg en uke før termin så jeg venter liksom det skal skje denne gangen også. Jeg håper nå at det heller går litt over termin...men med disse kynnerne jeg har virker som det kan komme før. Får håpe kroppen gjør seg klar når den føler at den er sterk nok...
Reddik Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 du, jeg er og kjempeforkjølet....og har 7 dager igjen til termin....host, hark. Jordmora mente at kroppen forberedte seg til fødsel og tvang meg til å være rolig nå de siste dagene før....det er lov å håpe.... Kryp under dyna og bli oppvartet av jolly-mannen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå