wonki Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 noen som vet hvor man får kjøpt sånne barnesokker med tær? vet jeg har sett det, men husker ikke hvor
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 spør på H&M, cubus, lindex vanlige klesbutikker, tror de har.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg bare måtte fortelle nå at jeg syns selv at slike sokker er forferdelig å gå med......De irriterer noe veldig mellom tærne. Dersom barnet ditt elsker slike sokker så må du jo for all del kjøpe det, men om du ønsker å kjøpe det fordi du tror det er deilig å gå med, så er min anbefaling å IKKE gjøre det. Men vet ikke hvor du får kjøpt den.......
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 De finnes overalt. Nille har også.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Sokkene er gode synes jeg, men blir veldig kalde paa taerne av de da/... Saa sikkert ikke saa kjekke til vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå