Gå til innhold

3 mnd kontroll i går


mamma til  4 gutter

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Som tiden flyr, selv om jeg fødte i slutten av juli, vil jeg gjerne være her for det var i august jeg hadde termin og det er her hjeg har vært hele tiden....

 

var på kontroll i går og den lille gutten min har blitt såååå stor.

 

de målte han til 61 cm, ( men jeg tror han er litt lengre for han skakka på hodet) thihi. og han var 6950 gram.

 

Han fikk to sprøyter også og av dem ble han trøtt i går, så han sovna veldig tidlig og sov igjennom natta med et par måltider.

 

ellers så har han sterk og ivrig etter kontakt om dagen, han smiler og ler og "skravler" sitt språk.

 

Det er så artig med de små....

 

Jeg gleder meg til neste mann jeg,,,,,,

 

Hvordan er det med dere andre??

 

Ha en fin dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også gutten min i juli selv om jeg hadde termin i august, så jeg var faktisk også på 3 måneders kontroll i går. Lillegutt var også sterk og flink til å holde kontakt og skravle ;-) Har var blirr 5795 gram nå og 59 cm, så jeg syns han vokser så fort! Var gutten din stor da han ble født da? Desverre fikk lillegutt en liten reaksjon på vaksinene, han var slapp i går og hadde opp mot 39,5 i feber i går kveld og natt, men etter en paracet og litt kos så ble det heldigvis bedre. Merker at han er litt slapp i dag også, men har ikke feber lenger heldigvis =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...