Gå til innhold

Nå stikker jeg på Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

med lille frøkna og min mor.......og bare det i seg selv er dagens utfordring;-))

Ha en fin dag dere strålende mammaer her inne:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - men heldigvis er det jo såpass tidlig på dagen at dere unngår kanskje det verste rushet? Var der forrige lørdag formiddag med det lille gullet, det finnes bare ett dekkende ord: grusefullt! Svetten silte..... Forbered deg på masse julepynt ved kassene c",)

Skrevet

Ååååååååå, jeg vil være med. Får helt abstinenser siden jeg flyttet hit i nord - ingen IKEA!!!!!! Der vi bodde før hadde jeg 3 å velge imellom. Gubben har blitt vandt med at IKEA er plikt hver gang vi er hjemme i Oslo. Kos deg og spis en kjøttbolle for meg.

Skrevet

Du får kose deg med katalogen, og handle på nett! IKEA har jo nettsider også, men det er jo ikke helt det samme som å være der i vrimmelen og handle litt på impuls når man ser alt de har c",)

Skrevet

nei det er ikke helt det samme. Sist vi bestillte var det flere ting i katalogen vi ikke fikk bestillt. Så nå må stakkars fadern dra på Ikea å shoppe for meg.

Skrevet

Urk.. det er jammen meg en egen sportsgren i dette været... Jeg må dytte to små i bilen og kjøre til storbyen Jessheim... Synes det er en utfordring akkurat nå jeg... Men fordelen da... det BOR jo like mange på Jessheim som det ER mennesker og handler på Ikea...hihihi...

Skrevet

Kanskje vi skulle ta et dibbetreff på Jessheim i dag, da? Jeg må kjempe meg ut etterpå for å handle inn cherrox og div. vinterlig utstyr til grevlingene...

Skrevet

Du kan jo se etter meg på kafeen i den gamle delen av storsenteret sånn ved ettiden i dag - da sitter jeg der med fire unger som småkrangler og spiser boller over hele bordet, og jeg med bustete hår, mørke ringer under øynene og muligens en sinnarynke dersom ungene bråker ekstra mye...

Skrevet

Ja da skal jeg jammen se etter deg!!! Jeg er lett gjenkjennbar med tvillingvogn, bleik,sliten og dratt etter flere våkenetter med vesla!!

Skrevet

Okei, da skal jeg sope "SNULDER!" så det ljomer over hele senteret hvis jeg ser deg! Ta høyde for litt +/- når det gjelder tidspunktet da - det hender det skjer uforutsette ting(bæsjebleier, tisseturer osv...) c",)

Skrevet

Jepp... her må det soves dupp først.... Passer egentlig dårlig for min del...:)... men enklere å dra med seg uthvilte unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...