Gå til innhold

Haimat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kommet to nusselig riskorn nede i munnen på det lille gullet, og det har ikke vært mye biting hittil; bare et par uhell - og dessuten ligger jo tungen hennes som en buffer mellom tennene hennes og puppen min når jeg ammer.

Men nå kommer det to tenner oppe..... Det er med frykt og beven jeg putter puppen inn i det gapet nå, det må jeg innrømme. Kanskje jeg skal skifte navn på henne fra lille gullet til lille hai.........c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann! Ja da kan man igrunn si at hver amming blir en russisk rulett:-))

I og med at frøkna her nekter (og jeg mener BLÅNEKTER) å ta puppen, fordi hun rett og slett ikke har tid, så kommer jeg ikke til å bli utsatt for hai-angrep;-)) Må jo dra frem det positive - tross alt;-))

Lykke til videre med tannfrembrudd og tannmerker;-))

Skrevet

Kanksje tiden rett og slett er inne til å jobbe litt hardere med å få henne til å ta den flasken... De andre jentene var helt hekta når de først fikk flaske og smokk - men denne her, åneida c",)

Skrevet

Kjenner igjen frykt-følelsen... en av gutta beit alt han orket! Heldigvis.. kan man si i denne sammenheng... så ville ikke ungene ha pupp lenger enn til høyest 8 mnd.....

Skrevet

Lille Snuppis har 8 tenner og vi har ingen problemer med amminga. Hun prøvde seg en gang men ble skremt da jeg ropte au, så det har hun ikke prøvd igjen.

Skrevet

Knerten prøvde seg og på en biting her tidlig i sommer, tror han ble nokså skremt....han bet jo mamma`n sin til blods. Men etter det har han (bank i bordet) ikke bitt. Og det har jo kommet flere tenner etter det.

Men det blir selvsagt litt sånn Russisk rulett følelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...