silhah og emilie Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 hei hei alle sammen...jeg bare lurer på om noen kan gi meg noen tips...har så lyst å gifte meg...har mannen...er forlovet og allt det der...men det er et men... det var de pengene da....vil gjerne gjøre mye utav det siden det skjer bare en gang i livet..jeg kunne tenkt meg å gifte meg om ca 1 år...i mellomtiden er jeg hjemmeværende..får ei lita jente i november...får bare fødselsstipend og sambo tjener ca.16 000 i mnd... hva gjør dere andre? sparer dere? tar opp lån? og er det noen som har gode tips som sparer inn penger uten at man mister mye av "luksusen" bor i tr.heim da... håper noen kan svare og takker alle for svar
Stjerneregn Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Heisan! Da bør dere sette opp et realistisk budsjett basert på inntektene deres og utgiftene. Når dere finner ut hvor mye dere kan sette av til bryllup i måneden så har du iallefall et godt utgangspunkt. Såååå gjelder det å være kreativ Finn ut hva du, han, venner, familie og kjente kan gjøre selv. Som f.eks. innbydelser, bordkort, kjøpe en flaske brennevin (dersom dere skal ha åpen bar) i ny og ne og sett bort, kjenner dere noen som er flinke til å lage mat ( kan dere ha koldtbord hvor mesteparten er hjemmelaget), kan noen være behjelpelig med å bake kake ®, kjøp brudekjole på salg, har noen en flott bil eller annet som kan brukes til transport, slike ting... finn ut hva du/dere vil være villig til å spare på for så å bruke litt ekstra penger på noe annet for å fortsatt ha litt "luksus" som du sier. Kanskje det kan være pyntingen til lokalet, eller frisørtimen, eller ringene.. eller det dere bestemmer dere for. Det går an å få et bryllup relativt billig og likevel se kjempebra ut skal du se.. Man må bare tenke litt "out the box". Lykke til !
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 vi er begge studenter og har kun utbetalt nesten 9000 i mnd... vi sparer på virkelig alt..og får hjelp av min mor med 30 000. har kuttet ut både bryllypsbil og middag...samler hele familien i stort lokale til kake og kaffe istedenfor... bruker mest penger på dress til han, lokaler, og bryllupsbilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå