Gå til innhold

Nå skal jeg stikke og treffe Kurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wallander:-) Ny film idag og jeg er lost;-))) Elsker Wallander filmene....har en pappa som har vært i politiet i alle år og kjenner igjen noen takter:) Gjør sikkert ikke saken noe mindre real da jeg også var gift med en i mange år:-))) Litt svak for menn i uniform har mange sagt, eller en som søkte etter en "far"!! Hah, sier nå jeg og byttet ham ut og sitter her med verdens beste kjæreste og skal ha koseklinekveld;-)))

Ha en fin kveld jenter - titter sikkert innom senere (når sambo har sovnet;-) taratei taratei tarateiteitei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hils Kurt da ;-)

Menn i uniform ER stilig. No doubt about it!

Skrevet

Så heldig du er som liker film. Jeg synes det er sååå vanskelig å sitte stille så lenge om gangen. Klarer det hvis jeg får en stooooor godtepose som varer hele filmen, forresten.....

Skrevet

Litt misunnelig jeg nå.... men som plaster på såret godter jeg meg over at jeg har en hemlis som Attpåklatten er kjempenysgjerrig på!!! Goss goss....

Skrevet

Jupp... menn i uniform er rått... sukk... Tenk på dumme meg som jobbet med maaange av disse hver dag... og så sa jeg opp!!! Det angrer jeg på gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...