Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har flyttet poden inn på eget rom nå, i håp om at han skal sove bedre, og vi få et sosialt liv igjen..men nå har han begynt å snu seg over på magen hele tiden..har noen ganger sett han har lagt med nesa nesten rett ned i madrassen....de siste nettene har jeg vært oppe ca 100 ganger( kjennes sånn ut på morran )for å se om han har snudd seg.. Sliter veldig på, ettersom jeg nesten gruer meg til å legge meg..
...marge Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg mener at når babyene kan snu seg selv, så er det ikke farlig lenger om de ligger på magen? Det med krybbedød var vel når foreldrene la babyer på magen lenge før de klarte å snu seg selv. Hvor gammel er gutten din da? Kan du ikke ringe helsestasjonen i morra og høre om det jeg sier stemmer, at det ikke er så farlig lenger? Hvis du plages mye av at han snur seg, så kan du kjøpe babysafe. Det er en nattpose til å sove i, med ringer i sidene så du kan feste posen til sprinkelsenga på hver side. Da skal de ikke klare å snu seg. Lykke til, det er veldig slitsomt å være redd.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Tror ikke du skal bekymre deg så mye om dette. Er enig med forrige svarer, at når han er så stor at han snur seg selv da er det ikke farlig lenger.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Det går an å prøve noe som heter babysafe da... en slags pose som barnet sover i (som en slags selebukse men det er pose nederst) og som det blir vanskeligere for han å snu seg i.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå