Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Da var jeg godt gift, og det var en fantastisk dag og en forrykende fest!!! Dere kan virkelig glede dere!! Jeg har lagt ut noen bilder på: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/453723 som dere ser hadde jeg ingen vanlig brudekjole, og det gikk et gisp gjennom kirken da jeg kom inn.. Vi hadde ikke brudevals heller, men "brudetwist" med sangen "Pumpkin & Honey Bunny/Miserlou" fra Pulp Fiction.. Tok helt av! Som dere forstår hadde vi ikke et "standard bryllup", men uansett hvordan en velger å gjøre det, så er det en uforglemmelig dag!!! ps! hvis du likte kjolen, så er den for salg..
msas Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 GRATULERE!! Så fin kjolen var, du også sevfølgelig ;D Kunne godt tenkt meg en sånn kjole, men den blir dessverre litt for mørk for meg. Jeg kler lysere farger Lykke til som Fru ))
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 det var da en ganske lys lilla...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå