WBA Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Gutten min er 4mnd, er litt surklete i brystet, blir bedre når han hoster, men er jo så "grådig":-) at slimet svelger han..:-( Hoster litt også, men formen ellers er bra, litt sutrete da.. Ikke feber. Ikke tett i nesen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for at babyen min blir bedre eller gjør det lettere for han?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 - Spray nesen mye -Hostesaft - Luft mye Frisk luft på soverommet
♥maxen min♥ Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ring HS i morgen, vet ikke hvordan det er å gi så små hostesaft men det finnes kanskje for den alderen også. Om han blir tett så kan du i allefall dryppe litt mm i nesen hans og legge et par bøler under sengebena så sengen skrår litt. Godbedringsklem sendes!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Ja. Jeg har vært på apoteket i dag og kjøpt.(solvipec) Den er slimløsende. Hvis ikke han snart blir bedre går jeg til legen og ser om jeg kan få efedrin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå