Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Og funker det? Skal prøve det i dag. En flaske etter siste kveldsammingen i 22 tiden. Og en flaske på natten etter amming, i håp om at jeg slipper å amme hver time i natt. Har ikke mulighet til å være så utslitt på dagen siden det er flere en babyen som skal taes vare på. Hva er deres erfaringer? Og hvordan skal jeg klare å gi flaske uten å føle meg som en drit dårlig kvinne som ikke orker å kun amme babyen sin. (gav aldri nr 1 flaske, men ammet kontinuerlig da også). Håper jeg ikke er alene om å gi mme om natten
-carina- Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Heisann! Kosemoms sliter også litt med hyppig amming på natten... Se hennes innlegg her på ammedebatten: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6821067 Lykke til! )
langevipper Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 da jeg gikk på medisin som gjorde at jeg ikke hadde nok mat måtte jeg gi mme på kvelden for at vi alle skulle få litt søvn. Hvis hun ikke fikk mme så var det amming hver annen/ hver time, og det fungerte ikke for oss. Ettersom jeg har hatt problemer med hjerte etter fødselen trengte jeg å sove om natten. (uttrolig at man føler man MÅ forklare for andre hvorfor man gir mme...man gir jo trossalt ikke for morro skjyld, men fordi man vurdere det som det beste for mor og barn!!!) Jeg går ikke på medisinen nå lengre, men i dag fant vi ut at det har vært håpløst om kvelden den siste uken....vært våken til både 2 - 3 og 4...ville ikke sove, ville bare ha pupp. så i kveld gav vi henne 150ml med mme og så ammet jeg henne...jeg håper hun sover i natt, er så skrekkelig sliten for tiden...Oda trengte mer mat enn hva jeg kunne gi henne, tiltross for at jeg har ammet henne ofte så har det ikke fått opp produksjonen min. Vi har ikke trengt å gi henne mme om natten, det har holdt å gi henne om kvelden:-) lykke til med å finne ut hva som fungerer for dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå