Gå til innhold

Shopping unnagjort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært på shopping. Så nå slipper jeg faktisk å stille naken på festen!!! Jippi!!!!

De største barna og mannen har godkjent innkjøpene. Faktisk ble gutten på 7 helt imponert...*ler* Han tror jo at jeg ikke kan det å pynte meg...Ihvertfall ikke nå som babyen er ute. Rart hvor fort man glemmer gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, så du feiger ut nå! Ikke keiserens nye klær og støvler på deg altså:-))) Ja ja, vi får vel kle oss opp litt vi andre også da!

Skrevet

Heldiggrisen ;-) Er av de som vanligvis elsker shopping jeg da, men for tiden passer ingen ting og da er ikke noe morsomt. Shopping i Riga endte kun opp med klær til ungene... Men jeg finner vel noe bakerst i skapet. Og siden jeg først kommer når dere andre har vorsa i to timer gjør det vel ikke så mye uansett ;-)

Skrevet

Å heeeeldige du!!!

Jeg holder på å pakke til turné og har ikke lyst til å ta med noe av det jeg har. Det er IKKE kult å skulle stå på scenen foran hundrevis og ikke føle seg vel.... Ja ja, de har vel butikker i Mo i Rana... ??

Skrevet

Håper jeg ikke fornærmer en hel landsdel nå, men jeg er ikke sikker på om jeg ville ha gamblet på det... ;-)

Når starter turneen?

Skrevet

He he, du fornærmer i hvert fall vår kjære Trollmora, som kommer fra Mo...

Men... det blir nok uansett plan B som vanlig. Jeg tar alltid med dobbelt så mye som jeg trenger og drasser rundt på blytung bagasje hele helga!

VI flyr til Bodø i morra ettermiddag, men skal bare spille før fredag og lørdag. Mini-mini-turné denne gangen...

Skrevet

God tur da! Og lykke til! Du får ta en trall for oss den 17. ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...