phantomet Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Idag har jeg vært på shopping. Så nå slipper jeg faktisk å stille naken på festen!!! Jippi!!!! De største barna og mannen har godkjent innkjøpene. Faktisk ble gutten på 7 helt imponert...*ler* Han tror jo at jeg ikke kan det å pynte meg...Ihvertfall ikke nå som babyen er ute. Rart hvor fort man glemmer gitt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 He he he, så du feiger ut nå! Ikke keiserens nye klær og støvler på deg altså:-))) Ja ja, vi får vel kle oss opp litt vi andre også da!
Gummelillan Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Heldiggrisen ;-) Er av de som vanligvis elsker shopping jeg da, men for tiden passer ingen ting og da er ikke noe morsomt. Shopping i Riga endte kun opp med klær til ungene... Men jeg finner vel noe bakerst i skapet. Og siden jeg først kommer når dere andre har vorsa i to timer gjør det vel ikke så mye uansett ;-)
Karomamma Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Å heeeeldige du!!! Jeg holder på å pakke til turné og har ikke lyst til å ta med noe av det jeg har. Det er IKKE kult å skulle stå på scenen foran hundrevis og ikke føle seg vel.... Ja ja, de har vel butikker i Mo i Rana... ??
Gummelillan Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Håper jeg ikke fornærmer en hel landsdel nå, men jeg er ikke sikker på om jeg ville ha gamblet på det... ;-) Når starter turneen?
Karomamma Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 He he, du fornærmer i hvert fall vår kjære Trollmora, som kommer fra Mo... Men... det blir nok uansett plan B som vanlig. Jeg tar alltid med dobbelt så mye som jeg trenger og drasser rundt på blytung bagasje hele helga! VI flyr til Bodø i morra ettermiddag, men skal bare spille før fredag og lørdag. Mini-mini-turné denne gangen...
Gummelillan Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 God tur da! Og lykke til! Du får ta en trall for oss den 17. ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå