'***mamma til to engler*** Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tenkte å kjøpe kjole til datteren min (2,5 år) på ebay.. har en venninne som gjorde det til datteren sin, og den var både fin og billig.. noen andre med erfaringer fra det?
Micnor Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har ikke erfaring med ebay, men har en venninne som selger selskapskjoler/brudepikekjoler på nett. Der er det masse nydelige kjoler og rimelige var de og. Jeg har selv kjøpt en kjole til jente mi og var kjempe fornøyd. Ta en titt www.maithai.no Hilsen Mamma til 2 jenter
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hei, jeg har ikke kjøpt brudepikekjoler - men VELDIG mye annet på ebay. Det er kjempegøy, pass på, for du kan bli hektet - hvis du er litt shoppinggal som meg da Kjøper nesten ikke ting i butikker lengre, når jeg vet at jeg kan få det så mye billigere på ebay. Kjøpte akkurat et par helsesko, som koster 700 i butikkene her, jeg betalte 280 - og det er inkludert porto! Så bare sjekk ut ebay du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå