Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Det kommer litt hver dag, er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 ja når jeg nyser. Aldri hatt det før jeg ble gravid, er veldig vanlig. Må gjøre knipeøvelser...eneste som hjelper. må innrømme at jeg har vært veldig slapp på det...
Mille-k Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har litt. Spesielt når jeg nyser og ikke får knipt samtidig. Eller en gang da jeg kastet opp.. Huff, ikke noe kult. Synest det er vanskelig med disse knipe øvelsene også....
hønsemor Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ja dette har jeg også. Har født en gang før og det har vel en sammenheng. Jeg hadde omgangssyka og kasta opp for noen måneder siden og da tisset jeg på meg samtidig. Var helt umulig å holde igjen. Og så har jeg vært forkjøla og hostet en del på høsten nå.... Pluss nysing. Jeg går konstant med truseinnlegg både på grunn av utflod men like mye på grunn av evt nys, host osv....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 hadde det mye da jeg var forkjølet for noen uker siden. men nå har det ikke skjedd på en stund. men det er normalt å få det. foresten lite tips kjøp de små tena lady på butikken det var mye med behagelig en vanlige bind.og de er jo ikke større en dem. det føltes tørrere. og de absorberte urinene fortere en always bindene i hvertfall. da følte jeg meg småfuktig hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Pleier det å gå over etter fødselen? Eventuelt hvor lang tid tar det.
Mille-k Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kan ikke huske at jeg hadde dette i forrige svangerskap.. Jeg var elendig til å knipe etter fødselen, så kanskje derfor jeg lekker litt nå?? Håper virkelig det går over, men man må jo jobbe for det.
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 hei samme problemet jeg.får sikkelige hoste annfall noen ganger å da spyr jeg.å da kan du jo bare banne på at jeg tisser på meg når trykket kommer.huffamei.men...men..må jo leve me det også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Nei, men jeg har masse frivillig urinlekkasje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå