Gå til innhold

hjelp meg noen pleas dør av bekymring snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 29 og jeg har det helt fint selvfølgelig ellers,MEN den lille gutten jeg har i magen tror jeg ikke har det så bra han har nesten ikke beveget seg eller sparket på 2 dager.sikkert jeg som er over beskyttans å redd.ringte jordmora mi i dag men det svarte ikke dær.ringte te lege kontoret i dag også de sa at legen skule ringe meg etter 3 i dag.men hørte jeg noe neida!!!jeg har mistet en fra før jeg er så redd.er det noen andre som har opplevd dette og som kan brolige meg litt.får ikke sove om natta en gang venter bare på at han skal gi meg et dult..og si jeg har det bra mamma.huff.........

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

RING FØDEN NÅÅÅÅÅ!!!!!!!!

Ingen her som kan fortelle deg at alt er bra.. vi har ikke ultralyd-øyne :)

Skrevet

ring sykehuset, så får du nok komme inn på en sjekk.

Lykke til:)

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Det skal ikke gå EN dag uten at du kjenner noe etter uke 28...

Skrevet

Hei,

jeg opplevde nøyagtig det samme på søndag- skrev et innlegg, vet ikke om du så det. Er like langt på vei som deg (nå uke 30)- ring føden.

De tar imot deg og kan berolige deg ved undersøkelser.

Hvis babyen ikke reagerer på kald drikke og sukker, eller ikke sparker ca. 10 ganger på 2 timer, skal du bare dra på føden.

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg er også i uke 29, og det sies jo at fra og med uke 28 skal man kjenne liv daglig. Hvis jeg var deg, ville jeg ringt fødeavdelingen og spurt dem; du kan jo ikke vente til i morgen, til lege og jordmor er på plass igjen... Jeg har selv nokså vondt her og der i dag, og vurderer sterkt å ringe føden selv. Jeg ser det an litt til... Men, var jeg deg, ville jeg ikke nølt med å ringe de nå; du er på andre dagen med bekymring, og du HAR prøvd å kontakte lege OG jordmor... Dessuten kan man ikke ringe en gang for mye når det gjelder de dyrebare i magene våre!!! :o)

Gi en oppdatering etterhvert, da! Lykke til og klem til deg fra

Skrevet

Enig med de over - RING og få en kontroll.. Ingen som synes det er rart på føden!

Lykke til!

Skrevet

skal jeg ringe dit jeg skal føde da??er det folk der så seint da

Skrevet

Ja, du skal ringe til den fødeavdelingen du har fått plass på. De er der 24t i døgnet de- klar for å ta inn folk.

Skrevet

JA, de er der hele døgnet - folk føder til alle døgnet tider...

Lykke til

Skrevet

Ikke vær redd for å ringe føden, de er der for oss!!! Om alt er ok, er det ingenting som er bedre, men det er ikke å bra å gå rundt og uroe seg når du kan få svar med en gang. Ring med en gang så får du komme på en sjekk. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...